خودرو

لندروور و بازآفرینی کلاسیک‌ها ؛ وقتی دیفندر کلاسیک با رنگ‌های Octa دوباره جان می‌گیرد

لندروور و بازآفرینی کلاسیک‌ها ؛ وقتی دیفندر کلاسیک با رنگ‌هایOcta دوباره جان می‌گیرد

در دنیای خودروهای کلاسیک، هر بازسازی موفق به معنای بازگرداندن تاریخ است، اما Land Rover یک قدم فراتر گذاشته است. این برند بریتانیایی، مدل‌های کلاسیک دیفندر V8 را با رنگ‌ها و تزئینات اختصاصی نسخه مدرن Defender Octa عرضه می‌کند، و به این ترتیب تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است.

بازتاب Octa در کلاسیک‌ها

Defender Octa که در سال ۲۰۲۴ معرفی شد، پرچمدار جدید خانواده دیفندر است و با مهندسی پیشرفته و گزینه‌های سفارشی‌ سازی ویژه شناخته می‌شود. حالا Land Rover Classic، بخش اختصاصی بازسازی خودروهای میراثی، همان رنگ‌ها و ترکیب‌های تزئینی Octa را برای مدل‌های کلاسیک در دسترس قرار داده است. این شامل Defender 90 Station Wagon، Soft Top و نسخه طولانی‌تر ۱۱۰Station Wagon می‌شود.

پالت رنگی جدید شامل سایه‌های اختصاصی Octa مانند Petra Copper، Faroe Green وSargasso Blue است، همچنین رنگ‌هایی مانند Narvik Black، که در نسخه Defender Octa Black دیده شده و Patagonia White را نیز شامل می‌شود. این رنگ‌ها مکمل گزینه‌های قبلی مانند Borasco Gray، Carpathian Gray وCharente Gray هستند. طبق اعلام Land Rover، هر خودرو حدود ۳۰۰ ساعت در کارگاه رنگ سپری می‌کند و هر رنگ در دو نوع براق یا ساتن عرضه می‌شود تا جلوه‌ای شبیه به پوشش محافظ مات Defender Octa ایجاد شود.

سفارشی‌سازی داخلی و جزئیات ویژه

لندروور و بازآفرینی کلاسیک‌ها ؛ وقتی دیفندر کلاسیک با رنگ‌هایOcta دوباره جان می‌گیرد

سفارشی‌ سازی‌ ها محدود به رنگ بدنه نمی‌شوند. مشتریان می‌توانند طرح‌های داخلی الهام گرفته از Defender Octa را انتخاب کنند، شامل مواد سبک Ultrafabrics در رنگ‌های Khaki Green، Light Cloud وLunar، و همچنین چرم نیمه آنیلین Burnt Sienna. تم سیاه‌ بندی Defender Octa Black نیز قابل انتخاب است و با چرم ابونی ترکیب می‌شود.

گزینه‌های داخلی دیگر شامل صندلی‌های اسپرت Recaro با گرم‌کن دستی و تنظیمات رنگ برای فرمان، دسته دنده و داشبورد است. همچنین تقویت‌های بیرونی مانند جلو پنجره براق مشکی و نقش نوشته روی کاپوت از جنس فیبر کربن نیز در دسترس است.

پاسخ به خواسته مشتریان

دومینیک المز، مدیر Land Rover Classic، توضیح می‌دهد که این برنامه توسعه‌یافته پاسخ به تقاضای مشتریان است؛ کسانی که می‌خواستند دیفندر کلاسیکشان از نظر بصری با نسخه جدید Octa هماهنگ شود. او می‌گوید: «این تقاضا الهام‌بخش تیم Works Bespoke ما شد تا با فناوری‌های نوین رنگ و متریال، ترکیبی ایده‌آل برای دیفندر ایجاد کنیم.»

قیمت و ارزش یک کلاسیک سفارشی

این گزینه‌ها محدود به مالکین فعلی نیستند. از طریق برنامه Works Bespoke، مشتریان می‌توانند یک Defender کلاسیک بازسازی‌شده از خودروهای تولید ۲۰۱۲تا ۲۰۱۶ سفارش دهند. هر خودرو با موتور ۵.۰لیتریV8 با ۴۰۰ اسب‌ بخار و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF عرضه می‌شود؛ همان جعبه‌ دنده‌ای که در مدل‌های پرقدرت دیگری مانند Dodge Challenger نیز استفاده شده است.

قیمت نیز نشان‌دهنده مهارت و دقت به کار رفته است؛ یک دیفندر کلاسیک سفارشی از ۱۹۰ هزار پوند (حدود ۲۵۴ هزار دلار) آغاز می‌شود، رقمی که بالاتر از قیمت پایه Defender Octa جدید (حدود ۱۵۸ هزار دلار در آمریکا) است و تقریباً معادل قیمت یک Porsche 911 GT3 RS مدرن می‌باشد. با این حال، برای خریداران خاص، جذابیت یک کلاسیک سفارشی به وضوح قابل درک است.

Source link

تیم تحریریه مجله مفید

تیم تحریریه Mofid Magazine با هدف تولید محتوای معتبر، کاربردی و روزآمد فعالیت می‌کند. ما مجموعه‌ای از نویسندگان، پژوهشگران و سردبیران هستیم که تلاش می‌کنیم مطالبی دقیق، قابل اعتماد و الهام‌بخش در حوزه‌های مختلف ارائه دهیم. رسالت ما ارائه محتوایی است که به آگاهی بیشتر مخاطبان کمک کرده و تجربه‌ای ارزشمند برای خوانندگان ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا