خودرو

آینده، همین حالاست ؛ نگاه راهبردی سروش موتور به پیشرفت


منتشر شده در 26 آبان 1404 ساعت 20:28

عکاس
علیرضا پاداش

آینده، همین حالاست ؛ نگاه راهبردی سروش موتور به پیشرفت

شرکت سروش موتور امشب طی مراسمی از جدیدترین محصول خود با نام پشن پرده برداشت و مدیران این شرکت از برنامه های خود در آینده گفتند.

شرکت سروش موتور به‌عنوان نماینده رسمی برند وویا (Voyah) در ایران، امشب طی مراسمی باشکوه در هتل استقلال تهران از قدرتمندترین سدان بازار کشور با نام ویا پَشِن (Passion) رونمایی کرد. در این مراسم، مدیران سروش موتور ضمن معرفی جدیدترین محصول وارداتی خود، توضیحاتی درباره برنامه‌های آینده این مجموعه ارائه کردند.

آینده، همین حالا است…

کیارش افشاریان مدیر بازاریابی و روابط عمومی سروش موتور مبنا در مراسم رونمایی از جدیدترین محصول این شرکت گفت : شعار «آینده، همین حالاست» صرفاً یک جمله تبلیغاتی نیست؛ بلکه بیانگر نگاه راهبردی سروش موتور به زمان و پیشرفت است. ما در سروش موتور باور داریم که آینده فقط یک مقصد دور نیست، بلکه در تصمیمات امروز، نوع عملکرد ما و تجربه‌ای که برای مشتری خلق می‌کنیم شکل می‌گیرد. این شعار تأکیدی است بر اقدام، نوآوری و جسارت در لحظه؛ اینکه آینده را نباید انتظار کشید، باید آن را ساخت. سروش موتور با این نگرش، در مسیر توسعه محصولات مدرن، خدمات نوآورانه و استانداردهای بین‌المللی حرکت می‌کند تا تجربه‌ای از آینده را، امروز در اختیار مشتریان ایرانی قرار دهد
آینده همین حالاست …

پیش تر، این شرکت دو مدل ویا فری و ویا دریم را به بازار ایران معرفی کرده بود و اکنون با اضافه شدن سدان Passion، سبد محصولات برند ویا در کشور کامل تر از گذشته شده است.

در پایان می توانید تست و بررسی کراس اوور مدرن این نشان یعنی وویا فری را مشاهده کنید :

Source link

تیم تحریریه مجله مفید

تیم تحریریه Mofid Magazine با هدف تولید محتوای معتبر، کاربردی و روزآمد فعالیت می‌کند. ما مجموعه‌ای از نویسندگان، پژوهشگران و سردبیران هستیم که تلاش می‌کنیم مطالبی دقیق، قابل اعتماد و الهام‌بخش در حوزه‌های مختلف ارائه دهیم. رسالت ما ارائه محتوایی است که به آگاهی بیشتر مخاطبان کمک کرده و تجربه‌ای ارزشمند برای خوانندگان ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا