چه زمانی اتومبیل های ارتجاعی به مارک برخورد کردند؟
در کمال تعجب ، هیچ ، ، رنو 5 و Alpine A290 جایزه اتومبیل 2025 را ،ب ،د (اصلی و هنوز هم بهترین جوایز بین المللی بین المللی است).
من سبک عادی را هدایت نکردم ، اما متغیر عملکرد را پرداخت کردم و از آن لذت بردم. یکی از دوستان یک خویشاوند در مورد ارزیابی من یک درخواست را تصمیم گرفت ، بنابراین امیدوارم که اشتباه نکنم.
با این حال ، آنچه که در حدود 5/A290 برای آنها جذاب بود ، درم، است که رنو به این خودرو داده است ، زیرا محدود به یک نام معروف نیست بلکه ظاهر آن نیز می شود.
در مواجهه با رقابت عظیم ، نه تنها از رقبای سنتی بلکه افزایش صنعت خودرو چینی ، این ترفندی است که توسط بازاریابان و شراب برای یک دوره زم، توصیه می شود.
ایده این است که به مشتریان یادآوری کنیم که یکی از آنها ساخت ماشین برای مدت طول، است و به خصوص خوب است ، بنابراین این الگویی است که می تو،د به آن اعتماد کنید. بنابراین ، اگر 5 بار از اولین بار به یاد داشته باشید ، در حال حاضر احساس گرم و مرموز نسبت به آرم جدید خواهید داشت.
بگویید SAIC از چین و مارک MG به طور خاص استفاده می کند ، اما برنامه ترفند میراث روی یک مدل خاص از ویژگی هایی است که سازندگان جوان نمی توانند از آن تقلید کنند.
برای برخی از مشتریان و در کلینیک های تحقیقاتی بازار ، ممکن است ثبت نکند ، اما به اندازه کافی Fiat 500s و MINI در جاده وجود دارد که نشان می دهد این یک استراتژی است که کار می کند.
برای من تعجب آور است که تقریباً بیشتر ماشین سازان این کار را اغلب انجام نمی دهند – اما بعد با برخی از طراحان صحبت می کنم و دلیل آن را درک می کنم.
آنها معتقدند که واضح است که شما با نگاه به عقب در زندگی پیشرفت نمی کنید و جهان به سمت خود حرکت می کند و به طراح یا خالق تبدیل نمی شود تا فقط از آنها آگاه باشند تا دوباره کاری را انجام دهند که ،ی 30 سال پیش انجام داده بود.
بسیاری از طراحان حساسیت ارتجاعی دارند. آنها ترجیح می دهند نمادهای ایجاد مجدد را ایجاد کنند. به گروههایی فکر کنید که دوست ندارند موفقیت های اولیه را انجام دهند و حتی آنها را بنویسید.
دریافتش اما در بعضی از مواقع ، اگر مشخص باشد که این همان چیزی است که مشتریان می خواهند ، زیرا این احساس آشنایی ، اعتماد به نفس یا دلتنگی را برای گذشته می بخشد ، پس به یک رهبری غیر نسخه ای نیاز دارد: “آن را جذب می کند ، یک تیم و به این کار ادامه دهید. ” (من پیشنهاد نمی کنم که این اتفاقی است که در رنو رخ داده است ، به هر حال ؛ شاید طراحان از ابتدا این ایده را دوست داشته باشند.)
منبع: https://www.autocar.co.uk/opinion/new-cars/renault-5-vs-ford-capri-when-do-retro-cars-hit-mark




